iOS 9: “A szoftver frissítése sikertelen”
Az iOS 9 frissítés szeptember 16. óta elérhető, de máris fejfájást okoz néhány iPhone és iPad felhasználónak.
Ahelyett, hogy a fejlesztők által ígért örömmel töltené el őket, egy zavaros hibaüzenetet kapnak: “A szoftver frissítése sikertelen. Az iOS 9 letöltése közben hiba történt.”
Egyelőre nem tisztázott mi áll a probléma mögött. Habár a legvalószínűbb, hogy a szerverek túlterheltsége lehet az ok.
Úgy tűnik, ez csak azokat érinti, akik OTA (azaz a készüléken keresztüli) frissítéssel próbálkoznak. Azok, akik az iTunes-t használják, nem érintettek ebben.
A felhasználó vagy rendszergazda számára két lehetséges megoldás van ebben az esetben.
Javasolt: A Türelem Megoldás
Zárjuk be a hibaüzenetet és várjunk néhány percet mielőtt újra a Letöltés és telepítés-re koppintanánk. Néhány szerencsésnek gyorsan letöltődik a frissítést, míg másoknak újabb perceket kell várniuk. Ez a hibaüzenet akkor jelenik meg, amikor egyszerre több millió felhasználó rohamozza meg az Apple szerverét és a hálózat túlterheltté válik. Így az igazi megoldás várni vagy ha nagyon türelmetlenek vagyunk, használhatjuk az IPSW firmware-t helyette.
Csak Haladó felhasználó vagy rendszergazda számára: Az Azonnali Megoldás
A haladó felhasználó vagy rendszergazda, aki otthonosan mozog a firmware fájlok világában, figyelmen kívül hagyhatja a hibaüzenetet, ha letölti a megfelelő firmware-t az iPhone, iPad vagy iPod touch modellre és manuálisan frissít az IPSW fájl segítségével.
Itt található az IPSW fájl letöltési linkje.
Görgessünk le a készülékünknek megfelelő fájlig, frissítsünk iTunes 12.3-ra, majd használjuk az IPSW-t a frissítésre.
Ezt a megoldás csak profi felhasználó vagy rendszergazda számára javasoljuk, az átlag felhasználó jobban jár, ha türelmes lesz és megvárja, amíg sikerül letöltenie a frissítést.
Forrás: OSXDaily.
További tanácsokért keresse fel rendszergazda blogunkat!