Hogyan küszöböljük ki a “A jelszó, amit az iPhone mentés védelmére megadott, nem állítható be. Kérjük, próbálja újra.” hibaüzenetet?
Akár a rendszergazda, akár a felhasználó, már próbálta beállítani az iTunes mentés titkosítását iPhone, iPad vagy iPod touch készüléken, találkozhatott ezzel a frusztráló üzenettel: “The password you entered to protect your iPhone backup could not be set. Please try again.” Azaz: “A jelszó, amit az iPhone mentés védelmére megadott, nem állítható be. Kérjük, próbálja újra.”
Mivel látszólag nem lehet tudni, hogy mit kellene tenni azonkívül, hogy újabb és újabb jelszavakat írunk be és továbbra is ugyanazt az üzenetet kapjuk, könnyen elegünk lehet az egészből és feladjuk.
Nem feltétlenül kell ennek így történnie, ugyanis van egy nagyon egyszerű, bár nem nyilvánvaló megoldása ennek a problémának:
Lépjünk ki az iTunes-ból!
Ha a számítógép és az iPhone össze van kapcsolva USB kábellel, akkor azt húzzuk ki.
Dugjuk be az iPhone villám/töltő USB kábelét a számítógépbe és ehhez csatlakoztassuk az iPhone-t.
Indítsuk újra az iiTunes-t.
Menjünk a Summary azaz Összegzés fülre és kattintsunk újra a titkosított mentések bekapcsolása opcióra.
Írjuk be újra a jelszót kétszer, ahogy szoktuk, hogy beállítsuk a titkosított mentést és utána indítsuk el a mentést.
Ezen a ponton a hibaüzenetnek nem szabad megjelennie és ennek oka: az iPhone az USB-n keresztül csatlakozott az iTunes-hoz és ez szükséges ahhoz, hogy titkosított mentés jelszót beállítsunk. Bár furcsa megoldás, de az USB kábel csatlakoztatása és a jelszó szokásos beállítása megoldja ezt a hibaüzenetes problémát.
Forrás: OSXDaily.
További tanácsokért keresse fel rendszergazda blogunkat!