Ezért várjunk frissítésekkel: az iOS 10 kinyírt néhány iPhone-t és iPad-et
Ahogy korábban beszámoltunk róla, az Apple szeptember 13-án kiadta az iOS 10 frissítést, viszont a felhasználók már azonnal jelezték is, hogy a frissítés a végén elakad, majd kéri a felhasználót, hogy csatlakozzon az iTunes-ra a frissítés befejezéséhez.
Az Apple elismerte a problémát, és a ZDNet-nek a következőt nyilatkozta:
„Egy kis hibát észleltünk a szoftverfrissítési folyamatban, amely a megjelenés utáni első órában néhány felhasználót érintett. A problémát gyorsan orvosoltuk, és elnézést kérünk az érintett vásárlóinktól. Aki ilyet tapasztal, kapcsolódjon az iTunes-ra a befejezéshez, vagy forduljon az AppleCare-hez segítségért.”
Ha a Twitteren rákeresünk az „iOS 10 brick” kifejezésre (a „brick” vagyis „tégla” gyakori kifejezés a használhatatlanná vált elektronikus eszközre), különböző iOS készülékek hosszú listája jön fel, iPad-ektől kezdve iPhone-okik, iTunes logoval és USB kábellel a képernyőn.
Az egyedüli megoldás a frissítés befejezésére a tönkrement készülék csatlakoztatása számítógéphez majd az iTunes megnyitása, szóval azok, akik nem voltak számítógépközelben, addig készülék nélkül maradtak, amíg ezt nem tudták megtenni.
Bár az Apple gyorsan korrigált, okozott némi kellemetlenséget, ezért frissítésekkor pl. az aktuális macOS esetén is a felhasználó vagy rendszergazda jó, ha vár néhány napot, míg a kezdeti hibákat kijavítják.
Forrás: ZDNet.
További érdekességekért keresse fel rendszergazda blogunkat!